Powered By Blogger

الأربعاء، 23 ديسمبر 2009

قطوف بستانى الحزينه


بستان الغرام عمرى
ما كنت انا
الا من قطوف
حزينه
عابر سيبل فى الهوى
وما كنت
يوم الا دمعه أليمه
ماكنت اتصور يوم انى
امير لاجشانى
واحساسى دائما مليان
ايام حزينه
كل بساتين الهوى
تهوا الهوا
وانا بستانى اغصانه
واوراقه
مريره
ياخوفى من كتر البكا
العمر
ينسرق
والفرحه عمرها
من تكون
على الشفايف
سليمه
اااااااااااااااااه يا دنيا
الالم
و
الفين
اااااااااااااه

مكتوب على كتر البكا
والحزن دائما
بستناااااه
الدمع فى يوم مافارق
دنيتى
ولا الحزن غاب يوم
ومش عارف
لحظه
منتهاه
كل يوم ألم..شجن..حزن
ولا عمرى كنت يوم
فى بستان الغرام
سعيد
ولا كنت قاطف
ورود الهوى
اللى أدمت اشواكها
الايدين
و الصرخه بتخرج
ليلاتى تضوى
فى كل بساتين الهوى
ولا عمرى حد عرف
غيرى معنى
ألاه
واااااااااااااااااااه
يابساتين الغرام
والف الفين
ااااااااااه


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق